[Epitesz-barkacs] telefondrótról világítás? (LED lámpa :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 20., Cs, 09:14:08 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.11.20. 08:45:40 +1h-kor írta:

> [...]

volt, amikor 1 hónap alatt 3-szor volt kint a villanykommandó, gyakorlatilag
egymást ellenőrizték, azután lecsillapodtak,

csepelen meg volt, akinél 2 hét alatt kb 8 alkalommal voltak, ott a
családi  ház új tulajdonosát 8szor jelentették fel

nálunk is csak névtelen bejelentők után voltak kint, szóval én ezt tiszteletben tartom