[Epitesz-barkacs] autóklíma

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 20., Cs, 12:23:03 CET

Köszönöm én is!

Azért kicsit vicces. Régen szerettem volna, hogy lehessen úgy is
hallgatni a rádiót, hogy nincs benn a slusszkulcs. Azt mondta a szerviz,
meg lehet csinálni, de akkor ugrik a garancia (mivan?!?)
Most belenéztem a doksiba, hirtelen találtam egy leírást, hogy mi van
olyankor, ha nem indul a rádió a bekapcs gombbal, gondoltam hátha itt
találok valami okosságot. Azt mondják, mérd meg itt és itt a tápot, ha
rendben van, akkor cseréld ki a rádiót. Ez igen! :)
Kicsit olyan, mint a modern 'lakatosok'. Meghorpadt az autó oldala?
Felrakok egy fél újautót, kiszámláz 5 kiló, majd a biztosító úgyis fizeti.

Gábor