[Epitesz-barkacs] autóklíma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 12:38:41 CET

Acs Gabor wrote:

> Most belenéztem a doksiba, hirtelen találtam egy leírást, hogy mi van
> olyankor, ha nem indul a rádió a bekapcs gombbal, gondoltam hátha itt
> találok valami okosságot. Azt mondják, mérd meg itt és itt a tápot, ha

Hogy mik nem vannak? Nálam lehet rádiót hallgatni így is. Vagy ez azért
van, mert ez már régi autó? :-) (98-as gyártás) Igaz, hogy ha bekapcsolom
a motort, majd kikapcsolom, a rádió is ki lesz kapcsolva, illetve ha járó
motornál kapcsolom be a rádiót, és leállítom a motort, akkor is kikapcsol,
és újabb motorindításnál visszakapcsol. Meg a sluszkulcsot el lehet
motorleállásilag kicsit is fordítani, hogy a motor már leáll, de a rádió
még nem kapcsol ki - ha megállás után valaminek a végét még meg akarom
hallgatni.