[Epitesz-barkacs] autóklíma

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 20., Cs, 12:52:50 CET

Érdekes, hogy akai az autók ergonómiáját tervezik, évekig dolgoznak a
beltér optimális hangzásán, ilyen kézenfekvő dolgokkal meg nem törődnek.
A 10 évvel ezelőtt született Astrán ha kiszedett sluszkulcsnál
bekapcsoltam a rádiót, akkor bekapcsolt, és ment kb. negyed órát.
Szoftverek határoznak meg manapság minden funkciót, csak egy programsor
lenne, hogy normálisan működjön, vagy egy másik, hogy ezt magad
beállíthasd, hogy' szereted használni. Persze az egység hülye júzernek
ez már sok lenne. Meg nem lehet beírni a színes prosiba, úgyhogy mindegy is.

Gábor