[Epitesz-barkacs] autóklíma

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Nov. 20., Cs, 13:14:13 CET

Halihó!

> Érdekes, hogy akai az autók ergonómiáját tervezik, évekig dolgoznak a
> beltér optimális hangzásán, ilyen kézenfekvő dolgokkal meg nem törődnek.

  Ahja... nekem négy dolog hiányzik - pedig Sol a felszereltségi osztálya a
kocsinak: az ajtónyitásra reagáló belső világítás (ki-be kapcsolható a
beltéri világításom), egy óra a műszerfalra (mert a középkonzolon van),
illetve a megtett kilométer és a napi számláló egyidejű mutatása a
műszerfalon (mert egysoros a kijelző), és végül egy tompított visszajelző.

  Ez van sajnos... attól még jó kocsi... remélem az automata váltóval nem lesz
gond, ha néha autóval megyek valahova a Budapesten a belvárosba, akkor áldás
a dugóban... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor