[Epitesz-barkacs] autóklíma

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 20., Cs, 14:04:09 CET

ez vicces. en mindig azon duhongok, hogy a muszerfali kijelzo felso sora miert fixen ora, amikor van a kezemen is egy, meg a radio kijelzojen is egy. mindig megnyugtatom magam, hogy ha nem a gyari radio lenne benne, akkor nem lennenek duplan...

de pl az, hogy egy csomo kezeloszerv olyan, hogy amikor hasznalod a mukodteto ujjad pont eltakarja a visszajelzest a mukodesrol, az azert mar tenyleg vicces. tok elkepzelem hogy milyen kegyetlen faszanak gondoltak ahogy asztalnal jatszottak a prototipussal.

vajk