[Epitesz-barkacs] autóklíma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 12:34:17 CET

Múltkor (jómúltkor) vettem klímához - ha nem is autóklímához - egy
spray-t.

Ez úgy használandó autóhoz, hogy berakja az ember az autóba valahova
leállítva járó klímánál, csukott ablakoknál, lenyomja a szórófejet, amitől
az úgy marad, és az egész doboz tartalmát kinyomja a légtérbe. Ezt így
hagyva vagy negyedóráig mindent átjár ez a szer, és megoldja a problémát -
a szöveg alapján.

Hát én csak sima klímához használtam úgy, hogy belespricceltem minden
porcikájába. Nem vegyszerszagú, hanem valami parfümillatszerű a szag, de
csak rövid ideig.

Ja, a neve: Ceresit Stop Baktérium vagy hasonló. Nem olcsó, megvan vagy
2-3000 Ft közötti, de a klíma azóta is tök szagtalan. Igaz, hogy előtte
azt a dzsuvát, amiben a pókhálótól a zsírig (főzésből eredő) minden volt,
kimostam, ahogy tudtam. A szerre az van ráírva, hogy a baciktól kezdve a
gombákon, vírusokon át mindent kiirt.

A művelet után alaposan ki kell szellőztetni a járgányt persze.