[Epitesz-barkacs] telefondrótról világítás? (LED lámpa :-)

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Nov. 20., Cs, 12:45:29 CET

jhidvegi írta:
> Kissé feszült vagyok mindig, ha ilyen téma szóba jön, mert a
> telhetetlenség beszél belőlem. Még életemben eljött az idő, amikor
> kikerültünk a szovjet tömbből, és ettől lettem telhetetlen.
> Lehetségesnek láttam, hogy megérjem: európaiak lehetünk. De most már
> evidens, hogy még hosszú évtizedekig nem leszünk európaiak, mert mi
> mindenen keresztül elsősorban magyarok akarunk lenni, és nem is
> másodsorban, hanem sokadsorban európaiak. És ezzel sajna nem vagyunk
> egyedül. Nemzetállamosdit játszunk európában akkor is, ha ebbe
> [...]

Az az érdekes, hogy a szlovákok tudják jól csinálni még a nacionalizmust
is. Van egy igazán tökös, egészséges hazaszeretettel és hazájáért tenni
akarással megáldott miniszterelnökük, és nincs lehetetlen. Feltörlik
velünk a flasztert, jövőre eurójuk van, majd pár év múlva hiteleznek
nekünk. Kurvára irigylem őket, ahogy a szarból felhozták magukat, sokkal
mélyebb szarból, mint amekkorában mi valaha is voltunk. Nálunk meg csak
nácizni meg fasisztázni tudnak, aztán csodálkoznak, meg
aznemisúgyvanoznak, amikro a Fico is elkezdi mondani, az mszpszdsz
lemezt a nacionalizmusról meg a szélsőjobbról.