[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Nov. 21., P, 10:13:58 CET

Gondolatolvasó vagy, pont ezt akartam kérdezni.
Bár elérem a "kéményt" , szinte csak langyos a kimenő füst hőmérséklete, ez
gondolom a légfeleslegtől van.
De mivel ez a kazán nem a tetőtér belső levegőjét fujja ki a kéményen, hanem
kintről sziv be magának, ezért legaláb a tetőteret nem szellőzteti
feleslegesen.
Azért majd megnézem, tudom-e csökkenteni a huzatot.
KI

  _____