[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 21., P, 11:09:40 CET

Amikor a vályogházban laktam, ugyanez volt. 1 cserépkályha fűtött 2
szobát, a harmadikban nem volt fűtés, és a konyhában sem. Ha
összenyitottam a minden ajtaját, akkor kicsit kiegyenlítődött, de nem
nagyon. Persze nem volt olyan komfortos, mint ez a fél fokos, de nem is
nagyon érdekelt. A mostani lakásom belül 2 szintes, a nappali födémje
van legalább 10m2-en kivágva. Így biztos van a lakásban egy olyan
rétegződés, hogy az alsó szinten van ennyi fok, a lépcső felénél annyi,
fent meg amannyi, de a sarkokban meg mégannyibb, de ez sem zavaró. Józsi
erre azt fogja mondani, hogy majd rájövök, ha megöregszem. Lehet.

Gábor