[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 21., P, 10:40:18 CET

Kormos Imre wrote:
> +/-0,5 fok ?
> Ne viccelj. Eddig (mondjuk hétvégén, ha otthon voltunk) begyújtottunk
> reggel a cserépkányhába (igy ugye a padlóba is), lett olyan meleg,
> amilyenre sikerült. Ezzel elvoltunk délutánig, akkor megint megraktuk
> (még meggyulladt a reggeli parázstól) azzal meg elvoltunk reggelig. A

Ez nem egyáltalán nem olyan szar, mint a folyamatos fel-le-fel-le. Persze
lehet, hogy fiatalon (Ács Gáborék) meg se kottyan, kiszabályozza az ember
szakszervezete, nekem nagyon szar volt, nem is tudtam megszokni.

Érdekes módon pl ezek a gagyi klímák tudják a dolgukat, és nincs mérhető
hőfokingadozás, érzetre is állandó a hőmérséklet. Pedig ezek direkt a
levegőt fűtik. Jó, nem alatta mérem, ahol kijön a levegő, hanem odébb.
Mondjuk elég sűrűn kapcsolgat ki-be, talán negyedóránként vagy ilyesmi, és
nincs túlméretezve sem. Most csak helyiségenként egy megy.