[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Nov. 21., P, 10:32:28 CET

+/-0,5 fok ?
Ne viccelj. Eddig (mondjuk hétvégén, ha otthon voltunk) begyújtottunk reggel
a cserépkányhába (igy ugye a padlóba is), lett olyan meleg, amilyenre
sikerült. Ezzel elvoltunk délutánig, akkor megint megraktuk (még meggyulladt
a reggeli parázstól) azzal meg elvoltunk reggelig. A külső-belső
hőmérséklet, a hőtehetetlenség figyelését meg a páromra bíztam.
De pl. lakáson belül is van minimum 10 fok különbség nálunk, mert a hálóban
pl. radiátor van, amibe eddig max 40 fokos víz kerülhetett, de még azt is
félig elzártuk, lefekvés előtt meg szellőztetés -20 fokban is.
De emlékszem, gyerekkoromban falun egy szobát fűtöttünk + a fürdőt este. A
hálóban látszott a lehellet(szerintem néha most is, majd ha hidegemm lesz,
megnézem). Cserébe persze akkor sem fáztam meg, amikor korizás közben
beszakadt alattam a jég, rámfagyott a ruha, mire hazagyalogoltam 5 km-t.
KI

Ha kétpont a szabályozó, az radiátoros fűtésnél is rém kellemetlen, még
akkor is, ha +/-0,5 fok a hiszterézis. Bár megszokható (ismerősöm megszokta
:-)), sőt, lehet, hogy használ a szív- és érrendszernek, ebben nincs semmi
ismeretem, de hogy rohadtul nem természetes, az biztos.