[Epitesz-barkacs] melegítőeszköz Re: Futesrendszer modositas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 23., V, 05:25:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.23. 02:18:17 +1h-kor írta:

> A bőröm felszínén. :)

:-)

> Kint kellett dolgoznom tegnap, és csontig hatolt a
> hideg. Pedig úgy be voltam öltözve, hogy már korlátozta a mozgásomat.

:-( igen, a keringés problémáit én is érzem már

egy 40cmx40cm -es felületről 40Watt 40celsiusra tud egy testfelületet
melegíteni

a katonáknál (nem a magyar hadseregben, hanem az USA-ban)
cipőbe elemes melegítőt tesznek a talp alá, és elemes melegítő
melegíti a 2 vesét

12Voltos zselés akksi 3,5A mellett (40W) ezt megoldja és
nem fagysz meg órákon át jobban bírod