[Epitesz-barkacs] melegítőeszköz Re: Futesrendszer modositas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 09:42:23 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy 40cmx40cm -es felületről 40Watt 40celsiusra tud egy testfelületet
> melegíteni
>
> a katonáknál (nem a magyar hadseregben, hanem az USA-ban)
> cipőbe elemes melegítőt tesznek a talp alá, és elemes melegítő
> melegíti a 2 vesét

Ez komoly? Mármint, hogy ilyet csinálnak? És miért a veséket kell
melegíteni?

Amúgy szerintem a hőszigetelés itt is hatékonyabb. Nekik biztos jobb
anyagaik vannak, jobb göncöket tudnak csinálni, mint ami tegnap nekem
volt. Meg hát az is számít, hogy valaki milyen alkatú. Normál testalkattal
egy szkafanderben is könnyebb mozogni, mint nekem natúr. :-)