[Epitesz-barkacs] 60-as csövön lemezbordás radiátor adatok?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 23., V, 14:19:14 CET

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.11.23. 14:00:36 +1h-kor írta:

> Ez egy millió dologtól függhet még, a lemezek távolsága nagymértékben
> befolyásolja hogy mekkora a  kialakuló természetes légáramlás, ha túl kicsi,

ez kb 40 évvel ezelőtt "gyári típus" volt, venti nélkül radiátorként
használták, csak akkor a 90/70 -es fűtéshez méretezték, és
kaloriában adtak meg adatokat, van valamennyi még bővítéshez,
de mindig tudományos számítások nélkül lettek beállítva,
és nem is írtam fel akkoriban a típusnevet sem,

akkor marad a mérés