[Epitesz-barkacs] Jégbank

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 24., H, 19:22:27 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem vegyél egy normál tartályt, és tegyél bele egy élére
> állított, felfújt "gumimatracot". Így megoldottad, hogy a víz
> befelé táguljon és ne a tartályt nyomja szét.
> Medencéket szoktak hasonló módon, élére állított hungarocell
> lemezekkel védeni, ha télire benne hagyják a vizet.

Hmm, ez is jó.
Mondjuk szögletes tartályba kereszbe is meg hosszába is kéne egy, nem?
Ha nem gumimatracot teszek, hanem simán belül hungarocell a tartály fala,
akkor mi van? Van ennyi rugalmas alakváltozása, vagy több ciklus után idővel
egyre laposabb és tömörebb lesz?

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))