[Epitesz-barkacs] Jégbank

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Nov. 24., H, 19:46:01 CET

On 24 Nov 2008 at 19:22, Moczik Gabor wrote:
> Mondjuk szögletes tartályba kereszbe is meg hosszába is kéne egy, nem?
Átlósan elég

> Ha nem gumimatracot teszek, hanem simán belül hungarocell a tartály
> fala, akkor mi van? Van ennyi rugalmas alakváltozása, vagy több ciklus
> után id~Nvel egyre laposabb és tömörebb lesz?
Elhasználódik, nem rugozik vissza.
Több réteg polifoam, vagy az a hőszigetelő, amit a klímások
használnak inkább jó lenne. Mondjuk ezekben olyan picik a
buborekok, es olyan vekony a fal koztuk, hogy akar ki is
pukkadhatnak.
A gumimatracot csak szemleltetesnek mondtam, a lenyege, hogy a
belul "lufis" tagulasi tartaly elvet kene hasznositani.

udv

szepygab