[Epitesz-barkacs] lufis kérdés Re: Jégbank

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 24., H, 21:56:43 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.11.24. 20:12:06 +1h-kor írta:

> Típusa válogatja, hogy javítható-e.

hát amilyeneket  láttam a vizes botokban, az javíthatatlanok voltak

> Amelyik javítható, annak van egy karimája, amit ha leszedsz,
> legalább 5-6 cm átmérőjű a luk. Azon meg befér egy ilyen
> focibelső .-)

egy "házi vízmű" víztartálya (az egyik végén egy autószelep), azon
láttam egy karimás véget

ehhez hol lehetne venni ilyen spec. focibelsőt? (nem mindegyik
vízes boltban hallottak róla :-( )

esetleg fontos lehet, hogy mennyiért? milyen néven keressem a neten?