[Epitesz-barkacs] lufis kérdés Re: Jégbank

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 24., H, 23:18:03 CET

ketfele van.

ahol a lufiban van a viz, es kivul a levego, es a masik, ahol a lufiban van a levego es kivul a viz.

utobbit neztem mar kozlerol, az baromi egyszeru: egy nagyobb lukon egyszeruen kivulrol van a lufi betolva, ugy, hogy felfujas utan mar nem bir ugye kibujni, es a liknal egy kemenyebb resze van, a szelep meg kikandikal.

vajk