[Epitesz-barkacs] Nagy ventirács

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 27., Cs, 19:08:27 CET

jhidvegi wrote:

> Igen, csak a rácsot kéne elővadászni. Lehet, hogy nem jó mégsem, mert
> nem mondanám, hogy szépek. Mostohán bántam velük.

Csak karcos, vagy törött/görbe?
Ha karcos az nem gond, majd lefújom valamilyenre.

Ha ráérsz előtúrni, majd szólj légyszi. A vaterán is ajánlottak kétfélét, de
az egyik túl nagy, a másik szögletes pont jó is lehetne, de vékony lemezbe
bepattintós, és nincs túl nagy hangulatom a jelenlegi 3-as alu lemezbe
hornyokat vágni meg még ki is sűllyeszteni hogy ott vékony legyen. Emellett
meg 5ezer+posta lenne ez a rács, kicsit több mint a lelki határ...

Ha a tied csavaros, akkor asszem az lenne a legjobb...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))