[Epitesz-barkacs] Nagy ventirács

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 27., Cs, 19:33:54 CET

Moczik Gabor wrote:

> Ha ráérsz előtúrni, majd szólj légyszi. A vaterán is ajánlottak

Picit még várj légyszi. Most értem haza melóból, tök zombi vagyok már,
állva elalszom. És reggel jó korán megint start. Majd hétvégén foglalkozom
vele, jó?

> Ha a tied csavaros, akkor asszem az lenne a legjobb...

Igen, az. 4 helyen van neki valami kicsit kiálló része, annál fogva volt
odacsavarozva. Nem sérült sztem egy sem.

Amúgy pont elromlott az egyik klíma. Ennek volt bekapcsolási problémája és
baromira túlméretezett kondija. Vajon a túláram érzékelője, ami leoldott
jó sokszor, amikor nem indult, a kompresszoron kívül vagy belül van?
Szerintem nem a motor halt meg, hanem csak ez a szerkezet. Felvesz pont
annyi áramot, amit a kondiból lehet kiszámítani. Szóval a segédfázis
megkapja a delejt. Lehetséges ez? Nem az egész motort kapcsolja le a
túláram védelem? Ha igen, akkor mese nincs, a kompresszor főtekercse dobta
fel a talpát, akkor kuka - lenne, de valamit csak fogok vele kezdeni. Még
nemtom, mit.