[Epitesz-barkacs] forrasztani nem engedett?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 28., P, 16:02:13 CET

Hofferek Attila wrote:

> Van saru, ami a szigetelésre és az érre is rázömül, tipikusan az
> autósaru ilyen. Az megfogja a szigetelést is, és akkor nem csúszik ki a
> zsugorcső alól.

Józsinak tipikusan negyvenszer ilyen vastag kábelekre kell :-), de pont ezt
akartam én is javasolni: olyan saru, ami fogja a PVC-t is, vagy ha ilyen
nincs ebben a méretben, akkor a zsugorcső helyett (alatt) ugyanúgy egy réz
csődarab rápréselve, ami a PVC-re is ráér meg a sarura is.

Bár el tudom képzelni, hogy ha bármit is rászorítasz, melegen akkor is kijön
alóla. Abban lehet talán bízni, hogy a sarunál nem melegszik fel (annyira).

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))