[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 29., Szo, 18:11:11 CET

jhidvegi wrote:
> Nem próbáltam még, de nem lehetetlen, hogy ha csinál az ember pl
> hungarocellből egy felül nyitott ládát, amit akár ki is bélel alufóliával
> befelé fényesre, és kirakja az udvarra egy nyári éjszakán, amikor biztosan
> meleg van ugye, szóval el tudom képzelni, hogy a láda alján lesz dér.
> Persze csak akkor, ha elég magas a fala, és a láda aljáról csak az eget
> lehet látni. Sőt, ha a láda belső fala úgy van kialakítva, mint a
> fotomasinák belső felülete a lencséknél néha, hogy a kintről jövő fényt
> nem képes befelé verni (fűrészfogszerű), akkor még könnyebben fagyhat le
> [...]

Ez tök jó, tényleg ki kéne próbálni.

Hogy lehetne ezt felhasználni...
Ha mondjuk az átmérőjéhez képest relatíve hosszú (hogy ne keverjen bele a
szél) csöveket állítanék fel az égboltra nézve, akkor lehetne vele
használható hideget előállítani mondjuk nyáron is?
Érzésre elég sok kéne ebből, hogy hasznosítani is lehessen valamire...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))