[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 29., Szo, 18:16:24 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.29. 17:34:58 +1h-kor írta:

> Jó, de ki kellett volna próbálni eredeti kiépítésében, még ha előre bele
> is raktad a csőkígyót a beltéribe menő ágba.

amikor a csőkígyót körülvevő víz elérte a 35 fokot, a beltéri levegőfújója
is beindult, a csőkígyóba a kompresszor oldalán belemegy ilyenkor a
majdnem 70 - 80 fokos szaft (alig bírtam megfogni a csövet)
a  csőkígyót elhagyó (a légfűtő  felé 35 fokosan)

emiatt a  45/30 helyett lehet, hogy 35/25 -re kell a fűtést áthangolnom