[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 29., Szo, 18:58:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> amikor a csőkígyót körülvevő víz elérte a 35 fokot, a beltéri
> levegőfújója is beindult, a csőkígyóba a kompresszor oldalán belemegy
> ilyenkor a majdnem 70 - 80 fokos szaft (alig bírtam megfogni a csövet)
> a  csőkígyót elhagyó (a légfűtő  felé 35 fokosan)

aha, szóval csak kipróbáltad.

> emiatt a  45/30 helyett lehet, hogy 35/25 -re kell a fűtést
> áthangolnom

Mit lehet ezen hangolni? Nem tudom, mi a hőleadó felület, padló vagy
radiátorok. Ha padló, akkor helyből jó, ha radiátorok, akkor nem hangolni
kell, hanem szaporítani a hőleadó felületeket. 30 fok esetén 20 fokos
beltéri hőmérséklettel számolva úgy 100W/m2. Most mekkora felületű
radiátorok vannak, ha azok vannak? Szerintem különben lehet az a víz
melegebb is, csak akkor romlik a COP.