[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 29., Szo, 20:00:03 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.29. 18:58:55 +1h-kor írta:

> aha, szóval csak kipróbáltad.

igen, kipróbáltam

> Mit lehet ezen hangolni? Nem tudom, mi a hőleadó felület, padló vagy
> radiátorok. Ha padló, akkor helyből jó, ha radiátorok, akkor nem hangolni
> kell, hanem szaporítani a hőleadó felületeket. 30 fok esetén 20 fokos

jó, akkor a szaporítom szó lesz erre a helyes, radiátorok lesznek

> beltéri hőmérséklettel számolva úgy 100W/m2. Most mekkora felületű
> radiátorok vannak, ha azok vannak?

az alábbi fajtákat kell(ene) kiszámolnom:

vannak 42mm-es csövön 10cm átmérőjű lemezborda, 20db lemezke/10cm-en

vannak 60-as csövön levő 10cm x 10cm lemezek, 12db lemezke/10cm-en
ebből 1 vagy 2 U alakú csőből kialakított regiszter

szóval a 60-70-es években valamelyik gépgyár gyártotta 100tonna számra

valamikor ezeknek volt mérettáblázata is, de azóta a nete nyoma sincs :-(