[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 29., Szo, 19:20:15 CET

jhidvegi wrote:

> csövek nem jók. Fontos, hogy a kisugárzott energia ne tudjon könnyen
> pótlódni. Ez csak úgy lehetséges, ha az egységnyi fenékfelülethez kis
> rásugárzó oldalfal tartozik.

Úgy gondoltam, hogy a csövek egymástól és a külvilágtól is szigeteltek,
mintha egy hungarocell tömböt furkálnál ki. Ez nem jó?

> Tehát nagynak kell lennie. A teljesítmény
> nem lehet nagyon nagy, csak akkor, ha a felület is óriási.

Hogy lehetne ezt meghatározni. Úgy nagyságrendileg, W/m2 mondjuk 0 fokon...

> Esetleg arra lehet használni, hogy éjjel iszonyú hőség esetén ilyen
> helyen aludni. :-)

Tehát ~1m2-en <100W disszipációt el tud nyelni úgy hogy 35 helyett 32 fok
van. :-)
Akkor tényleg semmi hasznosra nem lehet felhasználni...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))