[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 30., V, 12:17:36 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2008.11.30. 11:58:05 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

Szia!

> Hú, ez komoly büntetést kívánna... pedig igen rég ismert, hogy
> gerendát kéménypillérbe nem építünk. A Történeti anyagtan c. könyvet

rákeresve a neten: ezek szerint a figyelmemet nagyon elkerülte ez a könyv :-(

Történeti Anyagtan (Déry Attila)Könyv ára: 1862 Ft,
Történeti Anyagtan - Déry Attila, A tanulmány nem szabályos
építés-kivitelezési szakkönyv, hanem a már megszerzett tudás és gyakorlati ...
http://www.libri.hu/hu/konyvek/muveszet_epiteszet/epitomuveszet/torteneti_anyagtan - 34k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

TÖRTÉNETI ANYAGTAN - RÉGI ÉPÍTŐANYAGOK, ÖSSZETÉTELEIK, TECHNOLÓGIÁJUK ... Miként
azt már korábbi köteteinkben Történeti anyagtan (Terc, 2000) és Történeti ...
http://www.libri.hu/hu/talalati_lista/%3Fsearch_cat%3Dszerzo%26text%3DD%25E9ry%2BAttila

> szoktam olvasgatni, amiben falazatok, fa, üveg, padló stb anyagokról
> írnak némi régi méretezési szabályokkal kiegészítve. Rendes mesterek
> pl. arra is vigyáztak, hogy a födémgerendában levő csomók fölülre
> kerüljenek (nyomott öv), de csomó hasonló apróság szerepel benne.

köszi, nagyon kíváncsivá tett

> Hogyan, a bekötő füstcsőnél fogva?

pontatlanul fogalmaztam, a kályha teteje biztosan megmozdult
de az alatta levő sorokból is néhány, :-(

> Hát nem irigyellek. Nekünk még csak 3 éve tart, és volt benne közel
> egy év szünet is. Igaz, még legalább két év, de biztosan lesznek
> hosszabb szünetek.
>
> szia: Balázs

a mai szabályok szerint a használatbavételit az 5. év vége előtt
meg kell tenni :-(