[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 30., V, 13:41:40 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.30. 12:18:49 +1h-kor írta:

> Valahogy nem. Valszleg az van  mögötte, hogy ha magában áll, akkor ugyan
> nem melegebb levegővel találkozik, mint amikor egymás felett vannak,
> viszont valahogy talán gyorsabban áramlik a levegő, ha egymás felett
> vannak. Mindenesetre eléggé függetlennek tűnik a fajlagos hőáramsűrűség
> (W/m2K) attól, hogy mekkora is a felület fölfelé. Nyilván nem akármekkora
> pontossággal. Pl ha megnézek radiátoradatokat, abból is ilyesmi számolható
> ki.
>
> Aztán lehet, hogy inkább nagyon hőfokkülönbségeknél van így.. De itt most
> [...]

a legkönnyebb most az lenne nekem, ha egymás fölé raknám őket

eddigi helyi adottságok miatt
a 40centis  csövön levőből (2,7m2/m)
85 centi hosszú lemezelt részek, ebből van 2db U (sorbakötve, egymás alatti)
és ezekből az U alakokból  2db van párhuzamosan kötve
azaz 3,4m *2,7m2/m = 9,18m2 , ezeket gyárilag így készítették

ezekből van 2db egymás felett, tehát kb.18m2
korábban
+ még egy kb 5m2 a padlóba is volt süllyesztve (ez a macerás takaríthatóság miatt
meg lett szüntetve :-(  )
helyi adottságok miatt  a 60mm-es csőre fűzött lemezekből (1,7m2/m -esből)
( itt 10cm-en 12db lemez van felfűzve )

20centi széles x 80cm hosszú x 20cm magas  ==>> 5,7m2, ezek is gyáriak
ezekből volna 6db,

ezeket pl. egymás tetejére szerelve pl. "tornyot" alkotnának

esetleg ebben néhány PCventi-vel lehetne mozgatni, a levegőt?