[Epitesz-barkacs] szelkerek design es ledlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 30., V, 14:54:50 CET

Erdos Zoltan wrote:

> igen ez minden nagyvarosz messzirol jol azonosit.. :-)

Már nem kell hozzá nagyváros, néha egész kis településeken is
megcsinálják.

> mi lenne, ha elsotetites lenne, mint a haboruban? :-)
> mondjuk egy csupauveg epuletet remenytelen..

Néha szívesen előidézném mesterségesen a riasztást. :-) Lehetne nyugodtan
sétálni és nézni a csillagos eget, amit az ember csak különleges szitukban
képes így látni. Néha áramszünet van, és ha tiszta az égbolt, eldobok
mindent, és megyek egyet sétálni felfelé bámulva. Ha szerencsém van, nem
sok autó jön, ami elcseszi az élményt. Illetve néha megálltam valami
távoli helyről késő éjjel hazafelé valami olyan helyen, ahol közel-távol
nincs lakott terület. Meghökkentően több csillag látszik ilyen helyen.

Szerintem hülye divat ez a fényárban úszó város, de hát ez van, ez ellen
semmit nem lehet tenni, úgy látszik. Mára már az is terjedőben van, hogy
családi házakat is kivilágítanak. Meg azok a vakító vallatólámpának is
beillő fényszórók, amiket felraknak a kapuk közelébe a házra úgy, hogy aki
arra halad, azt jól képenvilágítja az utca túloldalán is.