[Epitesz-barkacs] FI rejtely

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Nov. 30., V, 19:59:54 CET

On 30 Nov 2008 at 19:13, jhidvegi wrote:
> A "látszólag"-tól van. Viszonylag könnyen ki lehet mérni a problémát:
> ha le van kapcsolva (majd nappal), akkor fogsz pici ohmot találni a
> nulla és a véd~Nérintkez~N között. Tehát a firelé utáni nullát valahol
> sikerült összekötni a zöldsárgával vagy az el~Ntte lév~N nullával.
Mondjuk el tudom képzelni, hogy a dobozokban levő drótvégek
kaptak némi vakolatot, és lehet átvezetés. Ezek szerint hiába
nincs a fázis (=kismegszakító) felkapcsolva ezekben az
áramkörökben, elég az ha egy - egyébként jó - áramkört
felkapcsolok, a lekapcsolt áramkörök átvezetése leveri a FI-t.
Jól gondolom, vagy sántít a teória?

üdv

szepygab