[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2008. Okt. 1., Sze, 14:25:02 CEST

Hali!

2008.10.01. 13:11-kor Acs Gabor irta:

> összeforrasztanám a két kábelt, erenként zsugorcsövezve, a két kábel
> kötözővel egymáshoz rögzítve, és az egészet valami szigetelővel
> kiöntve pl. műgyanta, hőpisztoly, olyasmi ami rugalmas és tartós.

Nem próbáltam, csak agyalok:
Vannak ezek a műanyag kartusban árult, kinyomható szilikongumik
800-1000 Ft körül; egy ilyet hátulról (is) kinyitni, a csőr felől
"belefűzni" a még képlékeny masszába a kábel egyik felét, csokival
vagy forrasztással hamar összekötni, és a kötést "belehúzni" a
szilikongumiba? Ha a derótok nem zsírosak, porosak, piszkosak, akkor
szerintem örök (ha egyszer végre teljes keresztmetszetében megköt).

Üdv:
     Józsi