[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 1., Sze, 21:24:36 CEST

Dienes Jozsef wrote:
> szilikongumiba? Ha a derótok nem zsírosak, porosak, piszkosak, akkor
> szerintem örök (ha egyszer végre teljes keresztmetszetében megköt).

Aki megis mugyantas kiontott kotest akar:
A Farnell-nel van olyan muanyag dobozka amit erre talaltak ki, kozepen
vastagabb, van benne egy sorkapocsnak hely, ket vege vekonyabb, kabel kijon
rajta, es van egy feltolto lyuk az oldalan. Lehet venni kionto anyagot is.

Az arakat ugyan nem neztem meg, de mint tudjuk a Farnell nem az olcsosaga
miatt jo, hanem hogy tobbszazezer ipari dolog kaphato...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))