[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 09:50:29 CEST

Van több ismerősöm, akik családiháznak építettek 22-24 centis átmérőjű
rönkből házat. Állítólag nagyon jó a hőszigetelése, majd megkérdezem
konkrétan mennyit fizetnek.
Igazad van, szempont ez is. Most azt kell csak eldöntenem, megéri-e megvenni
n millióért egy telket kis 30m2-es 30 éves csehszlovák faházzal ősfákkal
(tölgy), vagy n-5 millióért egy áthatolhatatlan dzsungel telket (akácos),
amit ki kell pucolni, közművesíteni, alapot és házat építeni. Vagy, hogy
mennyit érdemes felkínálnom (alkudnom) a házas telekért. Az 5 misi különbség
kicsit soknak tűnik.

Gábor