[Epitesz-barkacs] faház építés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 14:40:32 CEST

Acs Gabor wrote:
> Igen, erre gondoltam. A bozótos inkább akácos, talán azért nem is
> piszkálna az önkormányzat, hogy kipucoljam. Már most vannak benne
> járatok, valszeg a vadállatok csinálják, igazán érdekes érzés
> mászkálni benne. Az egész vásárlás úgy jött szóba, hogy van a páromnak
> egy 45m2-es
> lakása a belvárosban, de már nem akarunk tovább foglalkozni vele.
> Ennek az árából bőségesen meg lehet venni egy ilyen kisebb
> paradicsomot a Börzsöny szélén!

Értem, és jogos. Arra figyeljetek, hogy most valami új szabályok jöttek
létre a lakások méreteivel, szobaszámával, egyáltalán a szoba
definíciójával kapcsolatban, és mivel a régebbi pici lakásokat nemigen
lehet ugye az új szabályok szerintire átalakítani, hát ezek relatív értéke
megnőhet. Szóval figyelni kellhet az ingatlanpiacot, és nem akkor eladni,
amikor éppen drasztikusan emelkedik az ilyenek ára. Hogy aztán mik a
tények, arról fogalmam sincs.