[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 15:03:07 CEST

Ezen a tájon előzőleg életemben egyszer jártam, nem is nagyon emlékeztem rá.
Csak mondta a párom, hogy (vízre) panorámás telket szeretne. A Velencei tó
környéke nagyon drága, a Balaton már messze van, így elmentünk körülnézni
ide. Egyik hétköznap csak úgy, valami orvos után hazafele jövet arra
kanyarítottam az autót. Épp naplementére értünk oda, valami katartikus
élmény volt, szerelem első látásra. Hát röviden ennyi, de amiért telket
kezdtünk keresni az a felsorolt okok miatt történt.
Illetve úgy kezdődött, hogy tele lett a tököm a bérlő-felhajtással a
lakásába. Már vagy 2 hónapja csak jöttek, megnézték, dicsérték, eltűntek.
Most van bérlőnk, de nem akarok többet ezzel görcsölni, az előző bérlő
tönkrevágta a falakat, lehet vakoltatni, festeni, stb. A nyaralónak meg van
legalább haszna.

Gábor