[Epitesz-barkacs] faház építés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 15:03:26 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Állítólag porcukorral kevert bórax (hegesztős boltok) is jó. Olcsó,
> az biztos.

Jó, de vajon hatékony-e tényleg?
Közben rákerestem, bábolna-bio termékek, protect a nevük.

Az egyiket (spray) néztem, mármint a biztonsági adatlapját, és egy
hatóanyagon kívül van benne petróleum is. :-) Na most én emléxem, hogy
gyerekkoromban, amikor úgy léptem le az ágyról egyszer, hogy nem lehetett
nem hangyára lépni (m2-es területen töményen voltak a parkettán a
hangyák), akkor kint, az utcafronton megkerestem a járatukat a fal
tövében, és betoltam jó sok gázolajat. Maradéktalanul és véglegesen
eltüntek onnan a hangyák. Szóval lehet, hogy ha van valami nem büdös
szénhidrogén, az megoldja a hangyakérdést mérgek nélkül is.