[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 15:33:50 CEST

Ebből a Protectből én még a légyölőt használtam, amikor a vályogházam volt.
Ott a szomszédok tartottak disznókat, minden csupa légy volt. Sok mérget
kipróbáltam, de ez messze jobb volt mindnél. Van benne valami anyag, aminek
a szaga a légy nemi hormonával egyezik. Ember nem érzi, de a legyeket, mint
a mágnes, úgy vonzotta.

Gábor