[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 2., Cs, 15:25:52 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.10.02. 14:05:50 +2h-kor írta:

> Az összecsavarom+szigszalag módinak van valami hátránya?

tapasztalatom szerint van:

ha terhelve van időben szakaszosan:

meleg-hideg változása miatt kilazul, réz-réz esetében lassabban,

de alu - réz viszonylatban borzalmas (utcai oszlopról 6-os alu +
50 évvel ezelőtti 4mm2-es rézdrót a villanyóra előtt  ) a méretlen
hálózati szakaszon
(a 2 vezetéken amperszag volt, egy villanyszerelő iparos
90-ben amikor - a minimálbér 14e Ft volt -  25e-ért vállalta volna be ezt az
5 perces munkát, persze számla nélkül, mert a méretlen szakaszhoz hozzányúlásnak
nyoma se legyen.) Elküldtem, hogy majd fizetésosztás után, azután
ekkor szereltem először áram alatt méretlen szakaszon :-(