[Epitesz-barkacs] hosszabbító nedves helyen

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 15:35:41 CEST

On 2 Oct 2008 at 14:46, jhidvegi wrote:
> Hogy kerül ki a pvc-b~Nl a klór?
Ha meggyullad

> Én még nem tapasztaltam ilyet.
> Különösen meglep~N a gondolat azok után, hogy a kanócok zöme pvc
> szigetelés~n, és egészen öreg drótot is megblankolva szép réz van
> alatta. Akkor?
Igazad van.
Nem tudom miert tapasztalom az ennyire gyors oxidalodast. Erosen
meglepett, hogy 2 het utan sotetbarnak a leblankolt drotvegek.
Elbizonytalanit, mit csinalnak egy olyan kötésben, ahol kis,
galvánbevonatos rugók szorítják csak. Nem légmentes a dolog.
Lehet, hogy semmi gond, milliószám használják ezt a
kötéstechnikát, csak valahogy hülye érzés, hogy milyen átmeteti
ellenállása, mekkora terhelhetősége lesz 15 év múlva?

üdv

szepygab