[Epitesz-barkacs] faház építés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 2., Cs, 16:50:32 CEST

Ez nem fújós, valami sárga granulátum. Kiszórtam egy kis tálkába, leraktam
benn a szobában az ablakpárkányra, másnap ott volt benne az összes kis dög.
A ház úgy nézett ki, hogy előszoba, másik előszoba, dolgozószoba, és csak
ezután a háló (ellőszoba). Kintről emiatt nem jött be több légy, gondolom
ilyen távra nem hat el a szaga.

Gábor