[Epitesz-barkacs] faház építés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 2., Cs, 16:54:45 CEST

Acs Gabor wrote:
> Ez nem fújós, valami sárga granulátum. Kiszórtam egy kis tálkába,
> leraktam benn a szobában az ablakpárkányra, másnap ott volt benne az
> összes kis dög.

Nna ennek utána fogok járni. Itt a kutya miatt (kutyaszar, kutyahúgy)
jönnek a legyek, és engem zavar, ha nincs is sok. Meg néha ide beszabadul
egy-egy szellőztetésnél 1, max 2 darab, de ez itt köröz a lámpámnál az
íróasztal körül, meg a monitoron, és ez már nagyon zavar. Szóval
granulátum. Fene gondolta. Köszi az ötletet.