[Epitesz-barkacs] higanygőz + kvarclámpa + előtét

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 2., Cs, 18:44:24 CEST

higanygőz kvarclámpa előtét témakörben lenne kérdéseim

amire emlékszem, 125W higanygőzösből simán lehet kvarclámpát készíteni
      (csak a külső burkolatot kell leszedni)

a)   kb 500Wattos ohmos előtétellenállást is használtak, csak nem tudom, hogy
      mekkora (125W -os  vagy 250W -os?)

b) 125W-oshoz  3db 40W fénycsőtrafó párhuzamosan köthető?
     (80Wattosnál tettem 2 trafót párhuzamosan, de a 3 trafóval egy 125W-os beindul-e)

c)  2 db higanygőzöst sorba lehetne-e kötni? (bár ilyen szerkezetet nem találtam a neten)