[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 19:17:47 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Minek tennének bele antisztatizálót, csak drágítaná, és belülről
> úgy is nedves, tehát nemigen fog feltöltődni.

Jó, de én arra gondolok, hogy esetleg helyből nem igazán jól szigetel,
vagyis nincs igazán ilyen elektrosztatikus probléma, viszont a másik
helyen ezt úgy adhatják elő, mintha húdenagyon megoldották volna. Közben
rámérnék a multiméterrel (<40Mohmot még megmutat), és végtelent mérne. :-)

> Ez a lefolyócsövek méretsora, a porszívóhoz csak 50-es van.

Igen, köszi, már én is utána néztem.