[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 4., Szo, 18:51:59 CEST

jhidvegi wrote:

> Világos, én nem is a saját tokozataival használnám, bár az egész csövek
> úgy vannak kialakítva, hogy ha az esetleges sorjákat eltávolítom, akkor
> nem rossz a tokos toldás sem. Az kétségtelen, hogy a cső belül nem
> tükrös. :-) Szóval lehet, hogy gyártási  hibák miatt akárhol is
> megakadhatnak szálak.

Azert a lefolyocsobe is kerul minden szar :-) ott se kivanatos hogy
elakadjon. Az mindenesetre biztos, hogy a szennyviz mondjuk egy 110-es PVC
csoben maximum az aljan folyik, meg a levego teljes keresztmetszeten, es igy
aramlastechnikailag elegge hulladeknak mondhatok az idomok.
Epitettem a pincebe elszivot 110-es PVC rendszerbol, hat mit mondjak az
egesz hossz ~5m, benne 4 konyok mar nagyon lefojtja. 45 fokos idomokat
hasznalva javul a helyzet...

> És ez a lefolyócsövekre igaz, vagy kifejezetten erre a porszívó rendszerre?

Ez lefolyo.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))