[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 19:22:19 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Epitettem a pincebe elszivot 110-es PVC rendszerbol, hat mit mondjak
> az egesz hossz ~5m, benne 4 konyok mar nagyon lefojtja. 45 fokos
> idomokat hasznalva javul a helyzet...

Akkor jól gondoltam, hogy jó nagy íveket lehet hajlítani. Még arra is lett
ötletem, hogy ha a padlóban megy a fal felé a nagyátmérőjű cső, az hogy
tud a falra felmenni úgy, hogy csak nagy ívek vannak: a padlóban befordul
a fal-padló metszésvonalba nagy ívben, onnan pedig felfelé szintén nagy
ívben. :-)

De én nem fogok ilyet csinálni, mert tutira kívül vezetem. Igaz viszont,
hogy ehhez a faláttörést kell elég hülyén megcsinálni, de legalább nem
kell az egész hóbelevancot szétvésni.

(Sőt, a legújabb elképzelésem szerint a lefolyó 110-es cső is kívül fog
menni. :-)) De ezt még jobban át kell gondolni.)