[Epitesz-barkacs] sorbakötött szivattyúk?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 4., Szo, 20:53:40 CEST

On 4 Oct 2008 at 20:39, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a)  0,5 mm2 -es drótból méterenként hány voltot kellene rávezetni, hogy pl 50 celsiusnál
>       ne legyen forróbb
Nem tudom, ilyeneket HJózsi tud csuklóból kiszámolni. Én inkább
áramot és feszültséget mérnék, és - csak úgy érzésre - nem nagyon
engedném a 4 m csőhosszon 100-200 W fölé.
Megnyitnék fönt egy csapot, és hagynám, hogy kezdjen szivárogni,
Utána már önmagát olvasztja ki az áramló víz.

>      egy 3/4-es KPE-re ebb~Nl a 0,5-ösb~Nl mennyit kell(ene) rátekerni?
Olyan gondolomformán tekertem rá, 1-2 cm menetemelkedéssel.
Volt vagy 8 éve, már halványulnak az emlékek :-(

üdv

szepygab