[Epitesz-barkacs] FI relé

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 7., K, 21:15:02 CEST

Szervusz HJózsi!

> mosógépek elé, mert egy észre nem vett, váratlan lekapcsolás valami nudli
> szivárgóáramtól, és kiolvad a fél disznó, vagy nem mossa ki a mosógép a
> göncöket időre. Lámpák elé is értelmetlen.

Legalább látják, hogy valami változás van, ami nem feltétlen
előnyös... szerinted rendesen összerakott rendszerben, száraz falak és
kifogástalan készülékek esetén lehet szivárgóáram?

Amúgy érdekes ez a FI relé, így már semelyik kettőt nem lehet
összeérinteni a háromból (-: fázis, nulla föld közül).

Én a búvárszivattyút teszem csak külön a lakás FI reléitől, a többi
hadd menjen azokon (3F és különmért).

szia: Balázs