[Epitesz-barkacs] FI relé

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 7., K, 22:33:23 CEST

vajk fekete wrote:
> a szabvany szerint a 30mA firele 15mA-nal old!!
> a 30mA az csak a vizsgaloaram, amitol ha fene fenet eszik is le kell
> oldjon, de alapvetoen 15-nel old.

Jó, még ezt is elfogadom, bár kételkedek elsőre (nem logikus), de én tudom
magamról, hogy 5mA már vállig ráz, és az ember bizonytalan, hogy el
bírja-e engedni azt, ahonnan jön az áram. 15mA-től már szerintem sokan
elájulnának, kevesen belehalnának. De a lényeg, hogy én egyáltalán nem
tartom biztosnak, hogy a testen átfolyó áramtól leold a firelé. Nem arra
van kitalálva!