[Epitesz-barkacs] FI relé

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 7., K, 23:40:05 CEST

Tudtommal minden attól függ, merre folyik át a testen az áram. Ha szíven
keresztül, akkor elég pár mA, de egyik ujjamból a másikba lehet hogy azt is
túlélném, ha elszenesedne. Szóval nem mondom, hogy erre kell alapozni, de
valamivel nagyobb biztonságot ad, mint ha nincs. Olyan állapotot is el tudok
képzelni, hogy pl. jobbkézből jobblábba folyik a 30 mA, amit már jól megérez
az ember, és ahogy összerogy, akkor változik meg az áram útja a szív felé.
De ha addigra levert a fi, túléli a dolgot. De már az is haszon, ha nem
füstól le az egyik keze mondjuk 100mA alatt, mert nem volt védelem.

Gábor